Zgłoszenia dotyczące Hostingu i pozostałych produktów DiDHost
Jeśli chcesz zgłosić problem z usługą hostingową, domeną lub dowolnym innym produktem DiDHost utwórz zgłoszenie w dziale Ogólnego Wsparcia. W Panelu Klienta wybierz "Pomoc" i następnie z rozwiniętego podmenu "Utwórz zgłoszenie". Wybierz dział Wsparcia Ogólnego i prześlij nam możliwie jak najwięcej szczegółów związanych z ewentualnym problemem jaki chcesz rozwiązać.
Asysta WordPress
Jeśli masz trudności ze swoją stroną WordPress i potrzebujesz "zdalnych rąk", skorzystaj z działu Asysta WordPress wysyłając głoszenie z dokładnym opisem problemu lub tego co chcesz żebyśmy dla Ciebie zrobili.
Asysta WordPress jest niezależną usługą wsparcia i w przeciwieństwie do wsparcia dotyczącego produktów DiDHost jest usługą płatną. Rozliczamy się za realny czas pracy przy Twojej stronie, dzięki czemu wiesz za co płacisz i przede wszystkim nie przepłacasz, co jest standardem w przypadku ofert ryczałtowych, gdzie wykonawca musi uwzględnić spory margines. Prowadzone prace możesz śledzić w dziale "Moje Projekty" Panelu Klienta.
WAŻNE: W sytuacji gdy masz wykupiony pakiet stałej opieki WordPress, również tworzysz zgłoszenie. W pierwszej kolejności wykorzystywany jest czas zawarty w pakiecie opieki. Opłaty są liczone dopiero, gdy ten czas zostanie przekroczony.
Indywidualna sesja online: WordPress, WooCommerce, Marketing, SEO
Gdy uznasz, że potrzebujesz indywidualnej konsultacji online, podczas której wspólnie z Krzysztofem znajdziecie rozwiązanie Twojego problemu, skorzystaj z poniższego linku i zarezerwój dostępny termin sesji online.
Krzysztof posiada ogromne doświadczenie, a z samym WordPressem jest praktycznie od jego narodzin czyli ponad 18 lat. Szkoli w tym zakresie zarówno na platformie PoznajWP jak również prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne.
Konsultacje online możesz wykorzystać także w sytuacji, gdy potrzebujesz doradztwa w zakresie działań marketingowych w Internecie oraz SEO.
W trakcie sesji obie strony mogą udostępniać swoje ekrany dzieki temu konsultacja przebiega sprawniej i efektywniej!
Usługa indywidualnej konsultacji jest płatna w sytuacji, gdy nie posiadasz odrębnej umowy na stałą opiekę nad stroną/sklepem. W przypadku posiadania takiej usługi i pod warunkiem, że nie wykorzystałeś miesięcznego limitu konsultacji zawartych w pakiecie, utwórz zgłoszenie na Dział Ogólny lub zadzwoń. Ustalimi dogodny termin bezpłatnej sesji.
Konsultację płatną możesz zarezerwować klikając w ten link: Zarezerwuj sesję online
Rozmowa na czacie
Wykorzystaj czat dostępny w panelu Klienta DiDHost. Możesz śmiało pytać o tematy związane z usługą hostingową, domenami, innymi produktami w tym także zgłaszać problemy techniczne. Czat jest dostępny w godzinach roboczych.
Kontakt telefoniczny
Jeśli preferujesz rozmowę telefoniczną zadzwoń pod numer: +48 81 440 53 59