Zgłoszenia dotyczące Hostingu i pozostałych produktów DiDHost

Jeśli chcesz zgłosić problem z usługą hostingową, domeną lub dowolnym innym produktem DiDHost utwórz zgłoszenie w dziale Ogólnego Wsparcia. W Panelu Klienta wybierz "Pomoc" i następnie z rozwiniętego podmenu "Utwórz zgłoszenie". Wybierz dział Wsparcia Ogólnego i prześlij nam możliwie jak najwięcej szczegółów związanych z ewentualnym problemem jaki chcesz rozwiązać.

Rozmowa na czacie

Wykorzystaj czat dostępny w panelu Klienta DiDHost. Czat jest dostępny w godzinach roboczych.

Kontakt telefoniczny

Jeśli preferujesz rozmowę telefoniczną zadzwoń pod numer:

+48 81 440 53 59

Dodatkowe usługi wsparcia

Asysta WordPress

Jeśli masz trudności ze swoją stroną WordPress i potrzebujesz tzw. "zdalnych rąk", skorzystaj z działu wsparcia "Asysta WordPress" wysyłając zgłoszenie z dokładnym opisem problemu lub tego co chcesz żebyśmy dla Ciebie zrobili.

Asysta WordPress jest usługą dodatkowego wsparcia i w przeciwieństwie do wsparcia dotyczącego hostingu czy doradztwa za pośrednictwem bezpłatnych zgłoszeń, jest usługą płatną. Rozliczamy się za realny czas pracy przy Twojej stronie, dzięki czemu wiesz za co płacisz i nie przepłacasz, co jest normą w przypadku ofert ryczałtowych, gdzie wykonawca musi uwzględnić odpowiedni margines bezpieczeństwa. Prowadzone prace możesz śledzić w dziale śledzenia realizacji zadań w Panelu Klienta.

Wsparcie online: WordPressa, WooCommerce, Marketing, SEO

Jesteśmy do Twojej dyspozycji również w sytucaji gdy będziesz potrzebował sesji online na żywo z trenerem podczas której rozwiążesz swój problem lub podszkolisz się z zakresu pracy z WordPressem. Szczegóły na ten temat oraz system rezerwacji takich spotkań znajdziesz na stronie Konsultacje online.