Panel Plesk, to centrum zarządzania ustawieniami usług konta hostingowego. Możesz się do niego zalogować na dwa sposoby.
Bezpośrednio #
Link bezpośredni do panelu, a także dane dostępowe otrzymasz w mailu po aktywacji usługi. Użyj ich aby zalogować się do Panelu Hostingu.
Jeśli nie pamiętasz danych dostępowych hasło można zresetować w Panelu Klienta, gdzie w razie potrzeby również znajdziesz informację na temat nazwy użytkownika.
Przejdź do szczegółów usługi w Panelu Klienta wg poniższych instrukcji. Następnie po lewej stronie znajdziesz link do zmiany hasła.
Zmień je, a następnie spróbuj zalogować się ponownie wykorzystując dowolną z poniższych metod:
Pośrednio #
To drugi sposób logowania, aczkolwiek najczęściej wykorzystywany 🙂 Logujesz się z poziomu Panelu Klienta didhost.pl, a więc nie musisz pamiętać, ani zapisywać dodatkowych danych logowania.
Na skróty #
Zaraz po zalogowaniu się do Panelu Klienta, na stronie głównej znajdziesz listę aktywnych usług „Twoje aktywne Produkty/Usługi”. Rozwiń opcje przycisku „Zarządzaj”, a następnie kliknij w link „Zaloguj do Panelu Konta”.
Jak widzisz, to również bardzo szybka metoda dotarcia do celu.
Dłuższa ścieżka #
Po zalogowaniu się przejdź do działu „Usługi”. Na stronie głównej panelu kliknij w jedno z pokazanych poniżej miejsc:
Na liście usług odszukaj tę do której panelu hostingowego chcesz się zalogować. Kliknij w dowolnym miejscu wiersza, np. na nazwie usługi lub w trzy kropki na jego końcu i w ten sposób przejdziesz do szczegółów usługi.
Na kolejnej stronie możesz zarządzać podstawowymi ustawieniami hostingu, np. zmienić hasło dostępowe lub plan. Teraz jednak koncentrujemy się na wejść do panelu hostingu. Kliknij w link „Zaloguj do Panelu Konta”.
Było więcej klikania, ale przy okazji widzisz jak dostać się do szczegółów usługi w Panelu Klienta 🙂
Informacje o usłudze #
Na tej samej stronie co powyżej, gdy przewiniesz ją prawie na sam dół, znajdziesz zakładkę „Informacje o hostingu”. Klikając na niej zobaczysz m.in. informacje o podstawowych serwerach nazw DNS DiDHost oraz adres IP z którego korzysta Twoja usługa. To IP może się przydać np. gdy zechcesz aktywować w Panelu Klienta bezpłatną usługę DNS Anycast i CDN CloudFlare.