Przejdź do treści
  • Domeny
  • Hosting
  • Hosting WordPress
  • Kreator Stron
  • Szkolenia
  • Baza Wiedzy
Zaloguj się
Hosting WordPress DiDHost
  • Domeny
  • Hosting
  • Hosting WordPress
  • Kreator Stron
  • Szkolenia
  • Baza Wiedzy
  • Panel Klienta
  • Kontakt
Hosting WordPress DiDHost

Baza Wiedzy

Instrukcje, porady, przewodniki

Ogólne instrukcje

  • Panel Klienta i Panel Konta Hostingowego
  • Jak zalogować się do Panelu Plesk
  • Jak zmienić plan konta hostingowego?
  • Jak zmienić nazwę dodatkowej domeny na koncie
  • Jak wystawić i zainstalować bezpłatny Certyfikat SSL
  • Jak dodać bazę danych
  • Jak dodać konto FTP
  • Jak zmienić wersję PHP
  • Jak dodać nową domenę
  • Jedna domena i 2 lokalizacje (2 serwery)
  • Jak ograniczyć dostęp do strony dla jednego adresu IP
  • Menedżer Plików
  • Jak zmienić język panelu konta hostingowego?
  • Jakie jest IP mojego serwera?
  • Jak pracować z zaporą ogniową (WAF)
  • Jak dokonać przedpłaty (Skarbonka)
  • Co zrobić gdy nie potrzebuję już hostingu

WordPress

  • Czym różni się Hosting WordPress od klasycznego
  • WordPress Instalacja
  • Jak zalogować się do Panelu Administratora WordPress
  • Narzędzia WordPress na koncie hostingowym (filmy)
  • Jak wyeliminować luki bezpieczeństwa w WordPress?
  • Jak usunąć instalację WordPress
  • Jak odtworzyć dane strony z kopii bezpieczeństwa
  • Jak przenieść klona WordPress do strony produkcyjnej
  • Jak sklonować stronę WordPress i po co?
  • Jak poprawić wydajność WordPressa
  • Jak zaktualizować WordPressa, jego wtyczki i motyw
  • Co zrobić gdy otrzymasz informację o lukach na Twojej stronie?
  • Jak zmienić hasło użytkownika WordPress
  • Błąd krytyczny w WordPress
  • Bonusy dla użytkowników Hostingu WordPress

Poczta Email

  • Jak dodać nowe konto email
  • Jak korzystać z poczty email
  • Jak skonfigurować wysyłkę poczty na protokole SMTP
  • Jak skonfigurować wysyłkę poczty na protokole SMTP przez Gmail
  • Nie mogę wysłać poczty przez stronę lub klienta pocztowego
  • Jak zaimportować konta email z zewnętrznego serwera
  • Jak zmienić hasło konta email?
  • Jak aktywować automatyczną odpowiedź email
  • Alias konta email – co to jest i jak go utworzyć
  • Jak ustawić przekierowanie poczty na inny adres email

Domeny

  • Zarządzanie strefą DNS
  • Jak przenieść domenę do DiDHost
  • Jakie są nazwy DNS DiDHost
  • Jak zmienić nazwy serwerów DNS domeny
  • Jak skonfigurować przekierowanie domeny na inną
  • Potwierdzenie danych abonenta domen globalnych np. .com, .net …
  • Jak wygenerować klucz CSR na potrzeby certyfikatu SSL
  • Wniosek o wydanie kodu AuthInfo

Kreator Sitejet

  • Ogólne informacje o kreatorze [film]
  • Jak rozliczany jest abonament za Kreator Stron
  • Czy można rozliczać się za Kreator rocznie?
View Categories
  • Home
  • Baza Wiedzy
  • Ogólne instrukcje
  • Jak zalogować się do Panelu Plesk

Jak zalogować się do Panelu Plesk

2 min read

Panel Plesk, to centrum zarządzania ustawieniami usług konta hostingowego. Możesz się do niego zalogować na dwa sposoby.

Bezpośrednio #

Link bezpośredni do panelu, a także dane dostępowe otrzymasz w mailu po aktywacji usługi. Użyj ich aby zalogować się do Panelu Hostingu.

Jeśli nie pamiętasz danych dostępowych hasło można zresetować w Panelu Klienta, gdzie w razie potrzeby również znajdziesz informację na temat nazwy użytkownika.

Przejdź do szczegółów usługi w Panelu Klienta wg poniższych instrukcji. Następnie po lewej stronie znajdziesz link do zmiany hasła.

Zmień je, a następnie spróbuj zalogować się ponownie wykorzystując dowolną z poniższych metod:

Pośrednio #

To drugi sposób logowania, aczkolwiek najczęściej wykorzystywany 🙂 Logujesz się z poziomu Panelu Klienta didhost.pl, a więc nie musisz pamiętać, ani zapisywać dodatkowych danych logowania.

Na skróty #

Zaraz po zalogowaniu się do Panelu Klienta, na stronie głównej znajdziesz listę aktywnych usług „Twoje aktywne Produkty/Usługi”. Rozwiń opcje przycisku „Zarządzaj”, a następnie kliknij w link „Zaloguj do Panelu Konta”.

Jak widzisz, to również bardzo szybka metoda dotarcia do celu.

Dłuższa ścieżka #

Po zalogowaniu się przejdź do działu „Usługi”. Na stronie głównej panelu kliknij w jedno z pokazanych poniżej miejsc:

Na liście usług odszukaj tę do której panelu hostingowego chcesz się zalogować. Kliknij w dowolnym miejscu wiersza, np. na nazwie usługi lub w trzy kropki na jego końcu i w ten sposób przejdziesz do szczegółów usługi.

Na kolejnej stronie możesz zarządzać podstawowymi ustawieniami hostingu, np. zmienić hasło dostępowe lub plan. Teraz jednak koncentrujemy się na wejść do panelu hostingu. Kliknij w link „Zaloguj do Panelu Konta”.

Było więcej klikania, ale przy okazji widzisz jak dostać się do szczegółów usługi w Panelu Klienta 🙂

Informacje o usłudze #

Na tej samej stronie co powyżej, gdy przewiniesz ją prawie na sam dół, znajdziesz zakładkę „Informacje o hostingu”. Klikając na niej zobaczysz m.in. informacje o podstawowych serwerach nazw DNS DiDHost oraz adres IP z którego korzysta Twoja usługa. To IP może się przydać np. gdy zechcesz aktywować w Panelu Klienta bezpłatną usługę DNS Anycast i CDN CloudFlare.

Jakie są twoje odczucia?
Podziel się tą instrukcją:
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
Updated on 19/07/2023
Jak zmienić plan konta hostingowego?
Spis treści
  • Bezpośrednio
  • Pośrednio
    • Na skróty
    • Dłuższa ścieżka
  • Informacje o usłudze

LH.pl Sp. z o.o.
ul. ks. Jakuba Wujka 7/26; 61-581 Poznań

Copyright © 2025 - DiDHost Hosting WordPress

Home Własne Własne Własne Własne