Przejdź do treści
  • Domeny
  • Hosting
  • Hosting WordPress
  • Kreator Stron
  • Szkolenia
  • Baza Wiedzy
Zaloguj się
Hosting WordPress DiDHost
  • Domeny
  • Hosting
  • Hosting WordPress
  • Kreator Stron
  • Szkolenia
  • Baza Wiedzy
  • Panel Klienta
  • Kontakt
Hosting WordPress DiDHost

Baza Wiedzy

Instrukcje, porady, przewodniki

Ogólne instrukcje

  • Panel Klienta i Panel Konta Hostingowego
  • Jak zalogować się do Panelu Plesk
  • Jak zmienić plan konta hostingowego?
  • Jak zmienić nazwę dodatkowej domeny na koncie
  • Jak wystawić i zainstalować bezpłatny Certyfikat SSL
  • Jak dodać bazę danych
  • Jak dodać konto FTP
  • Jak zmienić wersję PHP
  • Jak dodać nową domenę
  • Jedna domena i 2 lokalizacje (2 serwery)
  • Jak ograniczyć dostęp do strony dla jednego adresu IP
  • Menedżer Plików
  • Jak zmienić język panelu konta hostingowego?
  • Jakie jest IP mojego serwera?
  • Jak pracować z zaporą ogniową (WAF)
  • Jak dokonać przedpłaty (Skarbonka)
  • Co zrobić gdy nie potrzebuję już hostingu

WordPress

  • Czym różni się Hosting WordPress od klasycznego
  • WordPress Instalacja
  • Jak zalogować się do Panelu Administratora WordPress
  • Narzędzia WordPress na koncie hostingowym (filmy)
  • Jak wyeliminować luki bezpieczeństwa w WordPress?
  • Jak usunąć instalację WordPress
  • Jak odtworzyć dane strony z kopii bezpieczeństwa
  • Jak przenieść klona WordPress do strony produkcyjnej
  • Jak sklonować stronę WordPress i po co?
  • Jak poprawić wydajność WordPressa
  • Jak zaktualizować WordPressa, jego wtyczki i motyw
  • Co zrobić gdy otrzymasz informację o lukach na Twojej stronie?
  • Jak zmienić hasło użytkownika WordPress
  • Błąd krytyczny w WordPress
  • Bonusy dla użytkowników Hostingu WordPress

Poczta Email

  • Jak dodać nowe konto email
  • Jak korzystać z poczty email
  • Jak skonfigurować wysyłkę poczty na protokole SMTP
  • Jak skonfigurować wysyłkę poczty na protokole SMTP przez Gmail
  • Nie mogę wysłać poczty przez stronę lub klienta pocztowego
  • Jak zaimportować konta email z zewnętrznego serwera
  • Jak zmienić hasło konta email?
  • Jak aktywować automatyczną odpowiedź email
  • Alias konta email – co to jest i jak go utworzyć
  • Jak ustawić przekierowanie poczty na inny adres email

Domeny

  • Zarządzanie strefą DNS
  • Jak przenieść domenę do DiDHost
  • Jakie są nazwy DNS DiDHost
  • Jak zmienić nazwy serwerów DNS domeny
  • Jak skonfigurować przekierowanie domeny na inną
  • Potwierdzenie danych abonenta domen globalnych np. .com, .net …
  • Jak wygenerować klucz CSR na potrzeby certyfikatu SSL
  • Wniosek o wydanie kodu AuthInfo

Kreator Sitejet

  • Ogólne informacje o kreatorze [film]
  • Jak rozliczany jest abonament za Kreator Stron
  • Czy można rozliczać się za Kreator rocznie?
View Categories
  • Home
  • Baza Wiedzy
  • Poczta Email
  • Jak korzystać z poczty email

Jak korzystać z poczty email

1 min read

Z poczty email możesz korzystać na dwa sposoby. Masz do dyspozycji aplikację webmail dzięki której możesz zarządzać swoją korespondencją za pomocą przeglądarki stron WWW lub możesz skonfigurować dowolnego klienta pocztowego czy to na swoim komputerze (np. Thunderbird, Outlook, Mail i inne) czy urządzeniach mobilnych (BlueMail, Spike, Mail itp…).

Jak korzystać z poczty przez przeglądarkę stron #

Chrome, Firefox, Safari, Edge i inne nowoczesne przeglądarki umożliwiają Ci korzystanie z poczty bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na swoim urządzeniu.

Korzystanie z webmaila jest proste:

  • Otwórz stronę po adresem: https://webmail.TwojaDomena, gdzie TwojaDomena to domena w której masz założone konto email. Przykładowo: mam skrzynkę pocztową kontakt@wphero.pl. Aby dostać się do webmaila i sprawdzić pocztę dla tego adresu wystarczy, że wpiszę w przeglądarce adres webmail.wphero.pl
  • Następnie zaloguj się korzystając z nazwy i hasła. Nazwą jest konto email na które chcesz się zalogować, np: kontakt@wphero.pl, a hasło takie jakie nadałeś tej skrzynce pocztowej podczas jej tworzenia lub poźniej jeśli hasło zmieniałeś.

Po zalogowaniu się możesz prowadzić regularną korespondencję.

Jak korzystać z poczty w kliencie pocztowym #

Klient pocztowy to aplikacja zainstalowana na Twoim urządzeniu, np. Outlook, Mail, Thunderbird lub inna jaką wybierzesz. Bez względu na to z jakiej aplikacji korzystasz najpierw musisz skonfigurować w niej konto pocztowe. W tym celu uruchom proces dodawania nowego konta w aplikacji i użyj danych, które znajdziesz w panelu konta hostingowego tuż przy koncie email w zakładce „Poczta”.

Klikając w ikonkę zaznaczoną powyżej wywołasz okno modalne, które wysunie się z lewej strony ekranu. To właśnie tu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do skonfigurowania konta email w kliencie pocztowym. Jak widzisz poniżej oprócz manualnej instalacji znajdziesz także instrukcje dla klientów takich jak Outlook, Gmail, Thunderbird i systemu iOS.

Jakie są twoje odczucia?
Podziel się tą instrukcją:
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
Updated on 05/07/2023
Jak dodać nowe konto emailJak skonfigurować wysyłkę poczty na protokole SMTP
Spis treści
  • Jak korzystać z poczty przez przeglądarkę stron
  • Jak korzystać z poczty w kliencie pocztowym

LH.pl Sp. z o.o.
ul. ks. Jakuba Wujka 7/26; 61-581 Poznań

Copyright © 2025 - DiDHost Hosting WordPress

Home Własne Własne Własne Własne