W sytuacji gdy hosting z różnych powodów nie jest Ci już potrzebny, rezygnacja z usługi jest u nas bardzo prosta. Oto dwa sposoby.
Sposób nr 1 #
Zignoruj powiadomienia wysyłane przez system o wygasającej usłudze. Jeśli nie opłacisz hostingu na kolejny okres abonamentowy usługa po 7 dniach od daty jej ważności zostanie zablokowana, a do 30 dni od taty jej ważności zostanie automatycznie usunięta.
Co jeśli mam aktywną subskrypcję opłacaną automatycznie przez PayPal lub kartą? #
W tym wypadku pamiętaj o tym aby anulować subskrypcję PayPal (jeśli masz ją aktywną). Subskrypcjami możesz zarządzać na stronie PayPal. Instrukcję na temat zarządzania subskrypcją znajdziesz tutaj.
Podobna sytuacja ma miejsce jeśli usługa jest automatycznie odnawiana na podstawie płatności kartą płatniczą. Aby anulować taką płatność możesz to zrobić w panelu Klienta DiDHost.pl.
- Zaloguj się do Panelu Klienta
- Następnie przejdź do menu użytkownika i sekcji Moje Płatności. Tam usuń swoją kartę płatniczą.
Jeśli nie anulujesz subskrypcji usługa zostanie automatycznie odnowiona na kolejny okres abonamentowy, a opłata zostanie pobrana. W takiej sytuacji nie uznajemy zwrotów.
Sposób nr 2 #
W dowolnym momencie możesz zgłosić usługę do usunięcia. Aby to zrobić:
- Kliknij w menu panelu Klienta w zakładkę Usługi.
- Następnie na liście usług kliknij w konto hostingowe, które chcesz anulować.
- Kliknij w link żądanie unieważnienia usługi
- Następnie wypełnij formularz i wybierz z rozwijanej listy czas usunięcia usługi. Masz dwie opcje do wyboru
- Natychmiast – oznacza to, że usługa zostanie usunięta w ciagu 24 godzin
- Koniec okresu rozliczeniowego – usługa zostanie usunięta po upływie jej okresu abonamentowego.
- Kliknij w przycisk Żądanie Unieważnienia.
Nie musisz podejmować innych kroków. Nie ma również żadnych opłat związanych z rezygnacją, ani innych formalności.